تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

Setup Factory نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت  Indigo Rose Software می باشد.

 

Setup Factory ساخت حرفه اي فايل هاي Setup با Setup Factory 9.0.1.0

 

 

password ساخت حرفه اي فايل هاي Setup با Setup Factory 9.0.1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت حرفه اي فايل هاي Setup با Setup Factory 9.0.1.0 لینک دانلود – ۴٩.۱ مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

Armadillo  نام یکی از معروفترین ابزارهای کمک برای برنامه نویسان می باشد که به کمک آن و DLL های موجود در برنامه می توان بر روی نرم افزارهای نوشته شده قفل گذاری نمود . همچنین می توان به کمک این نرم افزار که در واقع یک Packer می باشد فایل های اصلی نرم افزارها را پس از قفل گذاری پک نمود تا کرکر برای کرک نرم افزار ابتدا مجبور به انجام عملیات UnPack شده و سپس شروع به اقدام انجام عملیات کرک نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Silicon Realms Toolworks می باشد.

 

armadillo کمک دستی برای برنامه نویسان با نام SoftwarePassport Armadillo Professional 8.40

 

 

password کمک دستی برای برنامه نویسان با نام SoftwarePassport Armadillo Professional 8.40پسورد فایل: www.downloadha.com

download کمک دستی برای برنامه نویسان با نام SoftwarePassport Armadillo Professional 8.40 لینک دانلود – 16 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

Crypto Obfuscator محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با Crypto Obfuscator 2011

 

 

 

password محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با Crypto Obfuscator 2011پسورد فایل: www.downloadha.com

download محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با Crypto Obfuscator 2011 لینک دانلود – 4.9 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

PHPEdit نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ساخت و ویرایش فایل های زبان پی اچ پی می باشد. این نرم افزار امکانات بسیار زیادی را برای توسعه برنامه های تحت وب برای برنامه نویسان فراهم می آورد. امیدواریم از این نرم افزار مفید استفاده ببرید.

 

phpedit ویرایشگر قدرتمند فایل های PHP به نام WaterProof PHPEdit 4.0.2.11507

 

 

 

password ویرایشگر قدرتمند فایل های PHP به نام WaterProof PHPEdit 4.0.2.11507پسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایشگر قدرتمند فایل های PHP به نام WaterProof PHPEdit 4.0.2.11507 لینک دانلود – 19.3 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

Manager یک نرم افزار قدرتمند است که در برای مدیریت حرفه ای بر روی درایوهای اکسترنال طراحی شده است. این نرم افزار در وقت شما صرفه جویی کرده و قابلیت کاربر در استفاده از فلش مموری ها، درایوهای قابل حمل و کارد ریدر ها را گسترش میدهد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به مشاهده فضای اشغالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر عکس درایو، پنهان یک درایو از منو، جستجو برای پی بردن به تغییرات سخت افزاری، متوقف کردن همه درایو ها به صورت دسته جمعی، زمان بندی اجرای نرم افزار ها با ایجاد شدن تغییرات مختلف در درایو و … اشاره کرد.

 

 Zentimo xStorage Manager مدیریت درایوهای اکسترنال با Zentimo xStorage Manager 1.3.3.1170

 

 

password مدیریت درایوهای اکسترنال با Zentimo xStorage Manager 1.3.3.1170پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت درایوهای اکسترنال با Zentimo xStorage Manager 1.3.3.1170 لینک دانلود – 4.3 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها